Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
http://mbaprogramsantaclara.over-blog.com
mbaprogramsantaclara
Menu
Okulary progresywne Warszawa - optyk warszawa

Okulary progresywne Warszawa - optyk warszawa

Podróżuję po Kalifornii, uczęszczając na optyk warszawa aukcje sztuki, szukając unikalnych kołder. Miałem wiele sukcesów. Znalazłam tak wiele kołdry, które można było powiedzieć wypełnione tysiącami godzin starannego planowania i szycia.

Uczestniczyłem w aukcji artystycznej w Orange i znalazłem cudowną kołdrę. Kołdry pochodziły z czasów Wojny Secesyjnej i zostały wykonane w projekcie Blazing Stars. Przygraniczna czerwona i zielona granica przypominała swag. Centrum kołdrę ma pierzaste serce dłoni pikowane.

optyk warszawa

Aukcja sztuki, którą pojechałem do San Bruno, miała wspaniałą kołdrę, która powstała w latach 60. XIX w. Kołdra była ręcznie przymocowana do tkanin bawełnianych cheddar, czerwonych i zielonych. Tło białe i granica ma meandrujący kwitnący winorośli. To było naprawdę wyjątkowe.

Znalazłem wielką kołdrę, która powstała w 1894 r., Podczas optyk warszawa gdy byłem na aukcji sztuki w Rancho Cucamonga. Styl quilt był naprawdę zabawny. To było nazywane Victorian Crazy Quilt. Było tak wiele wyszukanych haftów ręcznych na każdym szwie iw bloczkach, było wspaniałe.

Byłem na wakacjach w Napa i uczestniczyłem w aukcji artystycznej, która miała kilka naprawdę miłych kołder. Ten, który wygrałem, został zrealizowany w Lancaster w Pensylwanii i został ukończony w latach 70. XIX w. Podoba mi się design o nazwie Ocean Waves. Łańcuch miał zielone ziemie i brązowe trójkąty czekoladowe, które optyk warszawa były piecowane z niezwykłą precyzją. Granica i kolor tła były ciepłe, pomarańcz kadmu.

Kołdry, które znalazłem na aukcji artystycznej w Raju to cienka, bawełniana kołdra Quaker z 1840 roku, mierząca 108 "x 88" i 10 ściegów na cal. Była to bawełna kołdra Quaker. Górna granica, pod poduszkami, miała błękitny nadruk i każda strona, a dno miało szerokie granice z blokami Quilt w Karolinie Północnej w każdym rogu. W środku były dwa rzędy lilii północnoafrykańskich i jeden rząd po obu stronach skierowany na zewnątrz.

Kołdry wpłynęły na aukcję sztuki, ponieważ ktoś podjął decyzję, aby sprzedać niektóre z wielkich, historycznych spadkobierców, które zostały przekazane jej przez rodzinę. Byłem bardzo szczęśliwy, że zdobyłem ten dziedzic, który przeszedł przez wiele pokoleń rodzin Quakerów. Teraz jestem jednym z wielkich arcydzieł Quaker w Pensylwanii.

Kołdry z drewna dziennego są projektem, które optyk warszawa zawsze mi się spodobało. Moja babcia zrobiła kołdrę, używając tego projektu, kiedy miałem dwanaście lat. Znalazłem podobny wzór na aukcji artystycznej Los Gatos. Kołdry zostały wykonane w latach 70. XIX wieku i zostały wykonane przez mennonitów.

Miałem szczęście, że znalazłem aukcję sztuki, trudno było ją znaleźć. Kołdra jest po prostu fantastyczna. Jasna i ciemna konstrukcja tej kołdrę ma czerwone centrum po jednej stronie z dwoma zielonymi prętami, dwoma cynamonowymi prętami i dwoma niebieskimi prętami, a następnie dwa czerwone słupki, a po drugiej stronie czerwonego kwadratu w środku są dwie żółte, dwie czarne Biały pasek, dwa piękne płatki optyk warszawa Lancaster niebieskie i dwa paski z paska z mięty pieprzowej.

Tam była aukcja sztuki w Huntington Beach, która reklamowała kołdry i byłem bardzo zadowolony z kawałków, które tam znalazłem. Kołdra, którą kupiłem, miała motywy obrazowe, jak kołdrę z albumem, z wieloma ciekawymi wzorami. Każdy blok był zupełnie inny i wyjątkowy.